Search

חזרו ממדריד ומציריך: שני ישראלים נוספים נדבקו בקורונה - וואלה!

חזרו ממדריד ומציריך: שני ישראלים נוספים נדבקו בקורונה - וואלה!

חזרו ממדריד ומציריך: שני ישראלים נוספים נדבקו בקורונה
צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

התפשטות הקורונה - עדכונים אחרונים:

  • משרד הבריאות: שני ישראלים שחזרו ממדריד ומציריך נדבקו בנגיף
  • נהג אוטובוס התיירים שחלה סובל מדלקת ריאות, פורסמו המיקומים שבהם שהה
  • חברת אל על מבטלת חלק מהטיסות: "נאלצים לבצע התאמות עקב הנסיבות"

שני ישראלים נוספים אובחנו כחולים בנגיף הקורונה - כך הודיע היום (שישי) משרד הבריאות. השניים, בני כ-50, הם תושבי מרכז הארץ ששוהים כעת בבידוד. אחד מהם חזר ב-27 בפברואר ממדריד שבספרד והשני חזר ב-4 במרץ מציריך שבשוויץ. בכך, עלה מניין הנדבקים בישראל ל-19. משרד הבריאות הודיע כי בהמשך יתפרסמו מספרי הטיסות והמיקומים המדויקים שבהם שהו החולים.

אתמול נודע על הידבקותם של שני חולים נוספים. אחד מהם, נהג אוטובוס תיירים ממזרח ירושלים, מאושפז בבית החולים פורייה שבטבריה. מצבו נותר ללא שינוי, יציב ובהכרה, אולם מאז אתמול הוא מקבל אנטיביוטיקה בשל דלקת ריאות משמעותית. במרכז הרפואי עדכנו כי "מטפלים בטיפול תמיכתי ואנטיביוטיקה" בחולה וכי הוא נמצא "תחת ניטור קפדני ובתדירות גבוהה".

היום פרסם משרד הבריאות את המקומות שבהם שהה הנהג החולה, ומסר כי "על כל מי שהיה במקומות אלה להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות". הנהג שהה ב-26 בפברואר בבית מלון Golden Crown Old City בנצרת בין השעות 18:00 בערב עד 08:00 בבוקר. ב-27 בפברואר הוא שהה במסעדת דליה שבמגדל בין השעות 12:30-15:00 ובבית המלון שבנצרת, בין השעות 18:00 בערב עד 08:00 בבוקר. גם ב-28 בפברואר הוא שהה בבית המלון באותן השעות. ב-29 בפברואר, הוא ביקר במסעדת קומראן שבאתר קומראן, בין השעות 12:00-13:00. כמו כן, ב-4 במרץ הוא שהה במלון רסטל שבטבריה, בין השעות 18:30-20:00.

בתוך כך, חברת אל על הודיעה כי בשל "הנסיבות המיוחדות" עקב התפרצות הנגיף והנחיות משרד הבריאות, בוצעו שינויים בחלק מהטיסות ליעדים שונים. "אנו נאלצים לבצע התאמות מסחריות בטיסות מסוימות, ובמסגרת זו מציעים גם חלופות בטיסות אחרות. אנו מתנצלים בפני לקוחותנו על אי הנוחות", מסרה חברת התעופה.

מניין החולים הישראלים ממשיך לעלות ברקע ההמלצות החדשות של משרד החוץ, שקרא אתמול לנוסעים לחו"ל "לשקול את נחיצותה" של כל נסיעה מתוכננת לאיטליה, צרפת, גרמניה, שוויץ, ספרד ואוסטריה בעת הנוכחית. כמו כן, במשרד המליצו להתעדכן באשר להנחיות הרשויות המקומיות במדינות אלה ביחס להתנהגות מונעת. עוד לפני כן, משרד הבריאות הודיע על חובת בידוד של 14 ימים לאזרחים ישראלים ששבו בשבועיים האחרונים מצרפת, גרמניה, שוויץ, אוסטריה וספרד.

הישראלים הנוספים שנדבקו בנגיף כוללים בין היתר תושבת רמת גן ותושב אשדוד שחזרו מאיטליה, בני זוג מהיישוב אירוס, שני בני משפחה ששבו מאיטליה וחיילת תושבת אור יהודה. כמו כן, השבוע נודע על הידבקותו של תלמיד כיתה ט' בבית הספר ברנר שבגבעת ברנר, של תושב תל אביב שחזר מאיטליה ושל סגנית מנהלת בית ספר בקריית אונו. בנוסף לנהג האוטובוס, אתמול אובחן גם פנסיונר תושב המרכז שחזר מאיטליה כנשא של הנגיף. בד בבד, תשעה מנוסעי ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס" שוחררו אתמול מהבידוד במרכז הרפואי שיבא-תל השומר.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-06 13:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDQ5MznSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "חזרו ממדריד ומציריך: שני ישראלים נוספים נדבקו בקורונה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.