Search

"פנו אלי מהליכוד והציעו לי לערוק" - ישראל היום

"פנו אלי מהליכוד והציעו לי לערוק" - ישראל היום

בשעה שאנשי המפלגות השונות טוענים כי יש לחכות לתוצאות האמת על מנת להתחיל ולפעול להקמת קואליציה, נראה כי בגוש הימין כבר פועלים במרץ על מנת למצוא עריקים פוטנציאלים בקרב מפלגות המרכז והשמאל.
חברת הכנסת מירב כהן (כחול לבן) טענה היום בחשבון הטוויטר שלה כי קיבלה הצעה מהליכוד לערוק ממפלגתה, בתמורה למינויה כשרה לענייני גמלאים בכנסת ה-23. 

אלא שכהן מיהרה לסרב להצעה, ובסרטון שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה היא גם הסבירה מדוע: "טוב, אז פנו אלי מהליכוד והציעו לי לערוק", פתחה כהן, "יש לי הערכה וכבוד לכל הקולגות שלי מכל סיעות המשכן, אבל זו ממש לא הדרך. אני בזה לתופעה של עריקים פוליטיים, בעיני זה מהלך ציני ופופוליסטי שכל מטרתו להשיג ג'וב, ואלו בדיוק הדברים שגורמים לציבור לאבד את האמון בפוליטיקאים שלו. 

"הרי הסיבה שאני נמצאת בכנסת היא שהציבור בחר בכחול לבן, ולקחת את הכוח הזה ולהעביר אותו למפלגה אחרת הוא בעיניי מעשה שלא ייעשה, אמרה כהן וסיכמה: "חברי כנסת שמבצעים עריקות הם כמו כלים חד פעמיים, משתמשים בהם ואז זורקים לפח".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-04 11:50:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM4ODEz0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""פנו אלי מהליכוד והציעו לי לערוק" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.