Search

תיעוד: היורה נכנס לבית הכנסת בסן דייגו - ישראל היום

תיעוד: היורה נכנס לבית הכנסת בסן דייגו - ישראל היום

התביעה בארצות הברית פרסמה תיעוד דרמטי מאירוע הירי בבית הכנסת בפאווי שבמחוז סן דייגו בקליפורניה, שהתרחש בחודש אפריל השנה, בו נראה היורה ג'ון ארנסט מבצע את פשע השנאה שבו נרצחה לורי גילברט קיי ושלושה נוספים נפצעו. 

תיעוד: הנאשם בירי בבית חב"ד בסן דייגו מגיע לזירה

בסרטון המתעד את הירי, שהוקרן אתמול (חמישי) בבית המשפט, נראה הרוצח לבוש שחורים בעודו עולה כמה מדרגות בכניסה לבית הכנסת ואחר כך נכנס למקום  כשהוא חמוש ברובה דרוך. כשהגיע לחדר הכניסה כיוון את הרובה ללורי גילברט קיי בת ה-60, אשר שהתה במקום, ורצח אותה. הרב של בית החב"ד של פאווי, מנדל גולדשטיין, נפצע גם הוא מהירי.  

ג'ון ארנסט // צילום ארכיון: רויטרס

לפני כארבעה חודשים הוגש נגד היורה ג'ון ארנסט כתב אישום הכולל 109 סעיפים. בין היתר הואשם בביצוע רצח ממניע שנאה. על פי כתב האישום ארנסט בן ה-19 רצח את גילברט קיי, וגרם לפציעתה של ילדה בת 8 ושל דודה, הרב ישראל מנדל גולדשטיין במהלך חג הפסח. ארנסט כפר בהאשמות. בנוסף הואשם בשריפת מסגד בקליפורניה, וגם במקרה זה הוא כפר באשמה.  

צילום: רויטרס

על פי הרשויות, ארנסט ירה לפחות שמונה כדורים בבית הכנסת לפני שהחל להימלט. הנאשם עומד בפני האפשרות של שייגזר עליו עונש מוות או מאסר עולם לשארית חייו ללא אפשרות לשחרור מוקדם, זאת עם יימצא אשם ברצח המונע משנאה

הנרצחת לורי גילברט קיי 

הרב ישראל מנדל גולדשטיין שנפצע בפיגוע // צילום: אי.פי

ארנסט הינו סטודנט מצטיין, ספורטאי ומוזיקאי שאימץ את תפיסת העליונות של הגזע הלבן ורעיונות אנטישמיים. אישומים דומים הוגשו גם נגד מבצע הטבח בבית הכנסת בפיטסבורג באוקטובר האחרון, שבנו נרצחו 11 בני אדם. התובעים האשימו כי גם רוברט באוורס ה-46 הביע את שנאתו כלפי יהודים. באוורס כפר באשמה זו.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-20 08:23:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkzNjg30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "תיעוד: היורה נכנס לבית הכנסת בסן דייגו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.